آخرین تحولات لبنان

معاون کتابخانه‌های سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی از اهدای ۷۰۶ جلد کتاب به دبیرستان شاهد شهید آوینی مشهد مقدس توسط این سازمان، خبر داد.

اهدای ۷۰۶ جلد کتاب به دبیرستان شهید آوینی مشهد

حسین خسروی با اعلام این خبر بیان کرد: این مجموعه کتاب اهدایی شامل قرآن، ادعیه و همچنین کتاب‌هایی با موضوعات دینی متناسب با گروه سنی دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۵ سال است که بنا به درخواست مدیریت این دبیرستان پسرانه زیر نظر مدیریت آموزش و پرورش ناحیه چهار مشهد، از طریق کتابخانه سیار آستان قدس رضوی به دبیرستان، تحویل داده شده است.
وی افزود: دبیرستان دوره اول شاهد شهید آوینی با رویکرد تربیتی- دینی و قرآنی، در طول سال تحصیلی به‌صورت مستمر هفتگی برای دانش‌آموزان محفل انس با قرآن و مراسم زیارت عاشورا در قالب هیئت دانش‌آموزی (سخنرانی و مداحی) برگزار می‌کند.
خسروی گفت: بیشترین عناوین کتاب‌های اهدایی این مجموعه علاوه بر قرآن، شامل کتاب‌هایی همچون منتخب ادعیه و زیارت، اعمال شب قدر، اعمال ماه رجب، تفسیر نمونه، ستارگان درخشان، می‌شود.
 همچنین ۴۰۰ جلد کتاب جیبی شامل ادعیه، حج، قیامت، شهدا، ارتباط با خدا، توسل و زیارت، در این مجموعه اهدایی وجود دارد. 
وی خاطرنشان کرد: معاونت کتابخانه‌های سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، این حرکت‌های فرهنگی را در راستای انجام وظیفه ذاتی و سازمانی خود با هدف ارتقا و توسعه فرهنگ کتابخوانی و غنی‌سازی کتابخانه‌های مراکز علمی، آموزشی و فرهنگی شهر مشهد و دیگر شهرهای کشور، انجام می‌دهد.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.